قرص برای تنگ شدن واژن

این روزها بسیاری از خانم ها به تنگ شدن واژن فکر می کنند و به دنبال راهی برای آن هستند. راههای بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این راهها می تواند قرص برای تنگ شدن واژن باشد که نتیجه بسیار سریع هم خواهد داشت. اما بهتر است یک قرص با عوارض کمتر و سرعت بیشتر را انتخاب کنید.

قرص برای تنگ شدن واژن

دلیل شل شدن واژن چیست؟

قل از اینکه برای شما از قرص برای تنگ شدن واژن بگوییم بهتر دلایل شل شدن واژن را بدانید. شل شدن واژن می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. با پیر شدن و رسیدن به سنین میانسالی و سالمندی، عضلات و بافت‌های واژن تحت تأثیر تغییرات هورمونی قرار می‌گیرند و ممکن است شل شوند.

زمان زایمان، واژن با باز شدن گشاده مواجه می‌شود. این فرآیند ممکن است منجر به آسیب دیدگی و کاهش کشش و الاستیسیته عضلات و بافت‌های واژن شود.

عدم تمرین و کم‌کاری عضلات پرینه‌کاری (عضلات محیط واژن) می‌تواند به شل شدن واژن منجر شود.

تغییرات هورمونی در دوران بارداری، شیردهی، پس از زایمان و در سنین پیش از و پس از یائسگی می‌تواند تأثیری بر الاستیسیته واژن داشته باشد. برخی افراد به طور طبیعی در ارث تمایل به الاستیسیته بیشتر یا کمتری در بافت‌های واژن دارند.

استفاده از مواد شیمیایی قوی، عفونت‌ها، تروماها و آسیب‌های دیگر به واژن می‌تواند منجر به شل شدن آن شود. برخی از عمل‌های جراحی در ناحیه واژن ممکن است تأثیری بر الاستیسیته واژن داشته باشند.

قرص برای تنگ شدن واژن

وقتی تنگی واژن برای من و شما یک نگرانی می‌شود، ممکن است به دنبال راه‌حل‌هایی بگردیم تا این مشکل را برطرف کنیم. یکی از عوامل مهم برای رفع این مسأله، فشار روانی در زمان یا پس از رابطه جنسی است. همچنین، از دست دادن اعتماد به نفس پس از شل شدن واژن باعث می‌شود که افراد تمایل داشته باشند ناحیه تناسلی خود را تنگ کنند.

اما ممکن است راهکارهایی در این زمینه وجود داشته باشد که ممکن است به دستگاه تناسلی آسیب برسانند. در نتیجه، ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید.

قرص ماریانا یک قرص گیاهی برای تنگ کردن واژن است که به دلیل گیاهی بودن آن هیچ عوارضی ندارد. شما با خوردن این قرص می توانید بدون هزینه های جراحی واژن خود را تنگ کنید. این قرص برای تنگ شدن واژن به صورت موقتی عمل می کند و واژن زمانی ایجاد می شود که حالت ارتجاعی پیدا کند. با این قرص حتی با وجود ترشحات واژن هم احساس تنگی می کنید.

ویژگی های شیاف ماریانا

شیاف ماریانا برای تنگ شدن واژن ویژگی هایی دارد مثل:

  • افزایش میل جنسی
  • بهبود عفونت
  • رفع خارش
  • رفع کیست
  • تنگ کننده قوی و سریع

شیوه استفاده از شیاف ماریانا

اگر شما هم می خواهید از شیاف ماریانا برای تنگ شدن وازن استفاده کنید باید 2 ساعت قبل از رابطه استفاده کنید.  توجه به نکات زیر در زمان استفاده از شیاف ماریانا بسیار مهم است:

بیشتر از 4 سانت داخل نبرید.

نیم ساعت دراز بکشید تا در عمق واژن برود.

هر هفته دو بار می توانید استفاده کنید.

جنب و جوش زیاد نداشته باشید.

قبل از اینکه رابطه جنسی را شروع کنید حتما واژن خود را بشویید.

بیشتر بدانید: 17 پوزیشن پرطرفدار سکس

موارد منع استفاده از شیاف ماریانا

همانطور که گفته شد این یک قرص گیاهی برای تنگ شدن واژن است و هیچ عارضه و حساسیتی نخواهد داشت. اما استفاده از این شیاف در زمان قاعدگی منع شده است.

همچنین بانوان باردار هم نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

دوشیزگان هم نمی توانند از این شیاف استفاده کنند و منع این دارو برای این افراد هم توصیه شده است.

فراموش نشود که این شیاف را به صورت اصل و از داروخانه های معتبر خریداری کنید.

 

دکتر مجموعه ایران هایمنوپلاستی هستم، متخصص و مشاوره زنان در امور ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی) امیدوارم مطالب سایت راهنمای شما عزیزان باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا